Zakelijk

Wachtwoord vergeten

U krijgt een mail met instructies voor wijzigen van het wachtwoord.
Winkelwagen

Mededelingen

Vragen?

Hieronder vindt u een aantal veelgestelde vragen en antwoorden.

Inschrijven

  • Wanneer is mijn inschrijving definitief?

    Nadat u uw inschrijving via de website heeft afgerond ontvangt u een bevestigingsmail met een overzicht van uw gegevens en een factuur in pdf-formaat. Na ontvangst van de bevestiging en factuur is de inschrijving definitief. Deze factuur is tevens uw bewijs van inschrijving.

  • Hoe kan ik zien of er nog plaats is?

    Op de site kunt u zien of er nog plaats is. Staat er niets vermeld, dan kunt u zich gewoon inschrijven middels de gele knop ‘Inschrijven’. Is de activiteit vol, dan staat er 'Wachtlijst'. U kunt zich op de wachtlijst plaatsen door op deze grijze knop te drukken en uw Naam, e-mailadres en telefoonnummer achter te laten.

  • Wat gebeurt er als de activiteit van mijn keuze vol is?

    Als er geen plaats meer vrij is, kunt u zich op de wachtlijst plaatsen. Komt er een plaats vrij of wordt er een extra college, studiedag, lezing of excursie georganiseerd, dan nemen wij contact met u op. Komt er geen plaats meer vrij, dan hoort u verder niets van ons. Bij plaatsing op de wachtlijst hoeft u het inschrijfgeld nog niet te betalen. Let op: Plaatsing op een wachtlijst voor een college betekent niet dat u automatisch bent ingeschreven voor hetzelfde college in het volgende seizoen. U dient zich in het nieuwe seizoen opnieuw voor het college aan te melden.

  • Het college van mijn keuze is al begonnen, kan ik nog meedoen?

    Voor de meeste colleges geldt dat u in de tweede week van de collegereeks nog kunt inschrijven. Informeer het secretariaat via een e-mail of bel 088 - 518 50 00 (tegen uw gebruikelijke belkosten). Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 9:30-12:30 en van 13:00-14:00 uur. Er wordt geen reductie verleend op de collegeprijs vanwege gemiste lessen.

  • Wanneer weet ik zeker of een collegereeks, studiedag, lezing en excursie door zal gaan?

    Uiterlijk 2 weken voor de start is bekend of een activiteit doorgang zal vinden.

  • Wanneer is de excursie bij de collegereeks?

    De datum van de excursie wordt u door de docent medegedeeld in de les. Wanneer uw colleges in de avond zijn, zal de excursie veelal in het weekend plaatsvinden.

  • Kan ik een gemist college en/of excursie inhalen?

    Nee, het is niet mogelijk om een gemist college of excursie in te halen.

  • Wanneer ontvang ik mijn deelnemersbewijs voor een lezing?

    Uw deelnemersbewijs ontvangt u een kleine week voor aanvang van de lezing per email.

  • Wanneer ontvang ik informatie over de collegereeks waarvoor ik mij heb ingeschreven?

    Uiterlijk een week voor aanvang van het eerste college ontvangt u uw lesoverzicht, deelnemersbewijs en digitale syllabus per email. U kunt deze ook informatie ook inzien als u inlogt op uw profiel.

  • Zijn er, behalve het inschrijfgeld, nog andere kosten aan een college verbonden?

    Alle activiteiten in musea zijn exclusief de (wekelijkse) toegang en eventuele (wekelijkse) toeslag tot het museum. Indien u in het bezit bent van een Museumkaart is de entree vaak (niet altijd) gratis. Een Museumkaart wordt aanbevolen. Eventuele reis- verblijfs- en toegangskosten zijn voor rekening van de deelnemer.

  • Ik heb een fout gemaakt in mijn inschrijving. Hoe kan ik dat herstellen?

    Informeer het secretariaat via een e-mail naar info@vrijeacademie.nl of bel 088 - 518 5000 (tegen uw gebruikelijke belkosten). Wij zijn maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 9:30-12:30 en van 13:00-14:00 uur.

  • Hoe kan ik mij inschrijven?

    U kunt zich inschrijven per telefoon, schriftelijk via het aanmeldingsformulier uit het magazine en via de website. Klik in het menu op colleges, studiedagen, lezingen of excursies als u zich daar voor wilt inschrijven.

Is uw vraag niet beantwoord? Neem dan contact op met ons secretariaat via info@vrijeacademie.nl